Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing

Russell W. Belk
Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing offers both basic and advanced treatments intended to serve academics, students, and marketing research professionals. The 42 chapters begin with a history of qualitative methods in marketing by Sidney Levy and continue with detailed discussions of current thought and practice in: * research paradigms such as grounded theory and semiotics, * research contexts such as advertising and brands, * data collection methods such as projectives and netnography, * data analysis methods such as metaphoric and visual analyses, * presentation topics such as videography and reflexivity, * applications such as ZMET applied to Broadway plays and depth interviews with executives, * special issues such as multi-sited ethnography and research on sensitive topics. Authors include leading scholars and practitioners from North America and Europe. They draw on a wealth of experience using well-established as well as emerging qualitative research methods. The result is a thorough, timely, and useful handbook that will educate, inspire, and serve as standard reference for marketing academics and practitioners alike.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-84542-100-7, 9781845421007
Język: angielski
Wydawnictwo: Edward Elgar

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl