Handbook of Marketing Research

R. Grover
Handbook of Marketing Research
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Accessible and reader friendly, "The Handbook of Marketing Research" promotes the current overarching business philosophy of customer/market focus, by emphasizing the need for market research to provide the insights required for making decisions. This book identifies such troubling current trends as biased sample answers on long questionnaires, and "professionals" whose job is to skew focus group responses. Top international researchers from both academia and practice have come together here to provide a broad range of ideas and applications.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-4129-0997-6, 9781412909976
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Handbook of Marketing Research? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Handbook of Marketing Research. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl