Handbook of Marketing

Barton Weitz
Handbook of Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"The Handbook of Marketing" presents a major retrospective and prospective overview of the field of marketing, and provides a landmark reference at a time when many of the traditional boundaries and domains within the marketing discipline have been subject to change. The contributors: frame, assess and synthesize the work in the field; contribute to the definition and shape of marketing and its current and future development. With contributions from leading scholars in the field, and the input of a distinguished international advisory board of marketing academics, the "Handbook of Marketing" is an invaluable resource.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-1-4129-2120-6, 9781412921206
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Handbook of Marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Handbook of Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl