Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się

Grażyna Lewicka
Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

[...]Bardzo szybki postęp wiedzy w wielu dziedzinach nauki stworzył dobre warunki do badań nad funkcjonowaniem mózgu i możliwościach wykonań kognitywnych człowieka oraz pozwolił szerzej spojrzeć na proces uczenia się. Uważam, że problem, jak się uczyć i jak animować do uczenia się, jest tak samo ważny jak problem, czego (się) uczyć. W mojej koncepcji sięgam do teorii konstruktywistycznych, opartych przede wszystkim na badaniach z zakresu neurobiologii, neuroanatomii i biofizyki, aby móc dogłębniej wyjaśnić podstawowe zjawiska i procesy, zachodzące przy akwizycji języka drugiego.[...] - ze wstępu.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7432-203-4, 9788374322034
Wydawnictwo: Atut

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Glottodydaktyczne aspekty akwizycji języka drugiego a konstruktywistyczna teoria uczenia się. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl