Stwórz interaktywne i multimedialne witryny internetowe, aplikacje dla urządzeń przenośnych i prezentacje Poznaj wszystkie tajniki Flasha -- od narzędzi graficznych po ActionScript Przekonaj się, jak wiele możesz stworzyć za pomocą jednego programu Kariera Flasha przebiegła błyskawicznie -- z prostego narzędzia do tworzenia animacji wektorowych Flash stał się rozbudowanym środowiskiem projektowym łączącym w sobie program graficzny i animacyjny, edytor klipów wideo i audio oraz narzędzie programistyczne. Wędrując po sieci, niemal w każdej witrynie spotykamy produkty stworzone we Flashu -- od prostych banerów reklamowych, poprzez formularze, aż do w pełni interaktywnych witryn WWW korzystających z baz danych, technologii XML i usług sieciowych. Coraz częściej "flashe" widać również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i komputerów przenośnych. Książka "Flash MX 2004. Biblia" to wyczerpujące omówienie najnowszej wersji Flasha. Można w niej znaleźć wszystkie informacje dotyczące narzędzi i technologii wykorzystywanych przy tworzeniu aplikacji we Flashu. Zawiera informacje przydatne zarówno początkującym użytkownikom Flasha, jak i zaawansowanym projektantom, którzy chcą wzbogacić swój warsztat. Przedstawia sposoby wykorzystywania w aplikacjach Flasha technologii sieciowych i multimedialnych oraz integrowania Flasha z innymi programami opisuje niemal wszystkie możliwości zastosowania Flasha. Podstawowe wiadomości o Flashu i technologiach sieciowych Metody organizacji projektów we Flashu Narzędzia rysunkowe Biblioteka -- symbole i klony Kolory we Flashu Narzędzia tekstowe Edycja obiektów graficznych Praca z warstwami Animacja postaci Eksport animacji Programowanie w języku ActionScript Testowanie aplikacji i usuwanie błędów Korzystanie z komponentów Obsługa technologii XML Stwórz unikatowe i przykuwające wzrok aplikacje we Flashu.