Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji. Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.
Interfejs użytkownika, menu i palety
Praca z plikami
Tworzenie prostych obiektów graficznych
Modyfikowanie atrybutów obiektów
Klatki i warstwy
Korzystanie z symboli i szablonów
Elementy interaktywne
Stosowanie komponentów
Testowanie prezentacji
Optymalizacja i publikowanie filmów
Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.
Interfejs użytkownika, menu i palety
Praca z plikami
Tworzenie prostych obiektów graficznych
Modyfikowanie atrybutów obiektów
Klatki i warstwy
Korzystanie z symboli i szablonów
Elementy interaktywne
Stosowanie komponentów
Testowanie prezentacji
Optymalizacja i publikowanie filmów
Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.