Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".
Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".