Exploring Public Relations

R. Tench
Exploring Public Relations
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This definitive academic Public Relations text introduces PR and its role within the organisation. A comprehensive text, Exploring Public Relations not only covers traditional academic PR theory, but also explores contemporary ideas. Divided into four key areas, the book covers:1) The Context of PR2) The Concepts of PR3) PR Specialisms4) PR in the public and private sectorThis book is written for both undergraduate and postgraduate students working towards a Public Relations degree. It is also appropriate for those studying PR as part of a Marketing, Media or Communications degree. boxes and activities to encourage reflection and self-studyIn-depth international cases provide a global perspective and mini-cases promote further discussion.Cutting edge PR theory keeps students up to dateDefinition boxes help newcomers grasp key terms and concepts.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-273-68889-1, 9780273688891
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Exploring Public Relations? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Exploring Public Relations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl