Essentials of Contemporary Advertising

W. Arens
Essentials of Contemporary Advertising
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Essentials of Contemporary Advertising, 2/e by William Arens and David Schaefer explores the core principles that drive advertising, using a lively voice that goes beyond academic theory. The authors? goal was to present advertising as it is actually practiced and make the fundamentals accessible and relevant to the student?s "real life." This approach truly transcends the conceptual and propels students into an exciting and practical dimension.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-0-07-128757-9, 9780071287579
Język: angielski
Wydawnictwo: McGraw-Hill

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Essentials of Contemporary Advertising nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Essentials of Contemporary Advertising. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl