Poznaj tajniki tworzenia efektownych, a jednocześnie funkcjonalnych aplikacji, które przyciągają rzesze klientów Jak tworzyć obrazy i wykorzystywać je w aplikacjach? Jak sterować działaniem animacji? Jak korzystać z grafiki pulpitu dla języka Java? Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom. Oczywiście, to, co atrakcyjne, przyciąga, ale równie istotna jest łatwość korzystania z produktu czy intuicyjność jego użytkowania. Współczesny klient oczekuje takiego właśnie idealnego połączenia. Jak tworzyć funkcjonalne, a jednocześnie efektowne aplikacje? Co powoduje, że klienci są zachwyceni i bawią się, używając aplikacji? O tym właśnie jest książka, którą trzymasz w rękach. W książce "Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów" autorzy w przystępny, a czasami zabawny sposób opisują dostępne technologie do tworzenia bogatych aplikacji. Czytając ją, nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę i animację oraz w jakie efekty wyposażyć interfejs użytkownika, aby był naprawdę atrakcyjny. Z tego podręcznika dowiesz się wszystkiego na temat podstawowych mechanizmów języka Java, Swing, Java 2D czy graficznych interfejsów użytkownika (GUI). Poznasz techniki tworzenia aplikacji z bogatym interfejsem użytkownika, którą będziesz mógł wykonać sam, poczynając od szkiców projektu, poprzez implementację różnych elementów, aż do porywającego końcowego efektu! Podstawy grafiki i interfejsów GUI Biblioteki grafiki pulpitu dla języka Java Podstawy renderingu w Swing Java 2D Typy obrazów i ich przetwarzanie Gradienty Animacja Efekty statyczne i dynamiczne Tworzenie własnych efektów Biblioteki - Animated Transitions i Timing Framework Oto Twoje atrakcyjne aplikacje -- wyjątkowe połączenie estetyki i funkcjonalności oraz milionów zadowolonych klientów!