Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zysk albo wyzysk

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-246-0973-4, 9788324609734
Wydawnictwo: One Press, Helion

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl