Wstęp
1. Podróż w świat muzyki
1.1. Muzyka jako element bycia człowieka w świecie – definicyjne ujęcia
1.2. Kilka (hipo)tez o pochodzeniu muzyki
1.3. Spotkanie ze światem muzycznych narracji
1.3.1. Rockowe narracje – wyjaśnienia terminologiczne, rozwój i zmienność rocka, gatunki rocka
1.3.1.1. Podstawowe pojęcia, cechy, wymiary rocka
1.3.1.2. Źródła i gatunki rocka
1.3.1.3. Muzyka rockowa w Polsce
2. Edukacyjne aspekty rockowych narracji
2.1. Edukacja jako sokratycznie zorientowany animator
2.2. Edukowanie przez rockowe narracje
3. Świat rockowych narracji jako przestrzeń dla badań pedagogicznych
4. Edukacyjne sensy rockowych narracji. Relacja z podróży
4.1. Edukacyjne sensy nadane przez studentów pedagogiki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie rockowym narracjom
4.1.1. Edukacyjne aspekty rocka alternatywnego, art rocka, jam rocka, post punk, heavy metalu
4.1.1.1. Realizacje studentów
4.1.2. Edukacyjne aspekty reggae
4.1.2.1. Realizacje studentów
4.1.3. Edukacyjne aspekty rapu
4.1.3.1. Realizacje studentów
4.1.4. Edukacyjne sensy nadane przez studentów pedagogiki rockowym narracjom – podsumowanie
4.2. Edukacyjne sensy nadane przez studentów pedagogiki rockowym narracjom a obszary edukacji
4.2.1. Zgłębianie świata rockowych narracji, aby wiedzieć, rozumieć, interpretować
4.2.2. Zgłębianie świata rockowych narracji, aby działać
4.2.3. Zgłębianie świata rockowych narracji, aby żyć wspólnie
4.2.4. Zgłębianie świata rockowych narracji, aby być
4.2.5. Edukacyjne sensy nadane przez studentów pedagogiki rockowym narracjom a obszary edukacji – podsumowanie
4.3. Edukacyjne sensy nadane przez artystów rockowym oraz innym artystycznym narracjom
4.3.1. Edukacja, sztuka, muzyka rockowa w perspektywie twórców rocka
4.3.1.1. Edukacja z wyobraźnią w duchu filozofii spotkania
4.3.1.2. Sztuka jako podróż w sferę „pomiędzy”
4.3.1.3. Muzyka rockowa – „sztuka bliska człowiekowi i jednocześnie blisko człowieka”
4.3.2. Edukacyjne sensy rockowych oraz innych artystycznych narracji. Perspektywa twórców rocka
4.4. Edukacyjne sensy nadane przez artystów rockowym oraz innym artystycznym tekstom a obszary edukacji
4.4.1. Zanurzać się w świat rockowych oraz innych artystycznych narracji, aby wiedzieć, rozumieć, interpretować
4.4.2. Zanurzać się w świat rockowych oraz innych artystycznych narracji, aby działać
4.4.3. Zanurzać się w świat rockowych oraz innych artystycznych narracji, aby żyć wspólnie
4.4.4. Zanurzać się w świat rockowych oraz innych artystycznych narracji, aby być
4.4.5. Edukacyjne sensy nadane przez artystów rockowym oraz innym artystycznym tekstom a obszary edukacji – podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
1. Wywiad z Wojciechem Waglewskim
2. Wywiad z Jackiem Śliwczyńskim
3. Wywiad z Samem Davidsonem
4. Wywiad z Rafałem Nowakowskim
5. Wywiad z Jarosławem Woszczyną
6. Wywiad z Kubą Cabajem
7. Wywiad z Mikołajem Mądrzykiem Mikserem