Wprowadzenie
Bibliografia
Część I
Przedsiębiorczość jako kompetencja kluczowa – perspektywa teoretyczna
Rozdział 1. Konceptualizacja pojęcia przedsiębiorczości
Rozdział 2. Przedsiębiorczość jako kompetencja kluczowa w przestrzeni edukacyjnej
2.1. Konteksty zastosowania pojęcia przedsiębiorczości w fińskiej i polskiej edukacji
2.2. Przedsiębiorczość jako kompetencja kluczowa nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w ujęciu pracodawców
2.3. Przedsiębiorczość w ujęciu nauczycielek przedszkola i studentek edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
2.4. Rodzina jako przestrzeń rozwijania przedsiębiorczości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Rozdział 3. Edukacja dla przedsiębiorczości
3.1. Teoretyczne założenia edukacji dla przedsiębiorczości
3.2. Edukacja dla przedsiębiorczości na przykładzie Finlandii i Polski
3.3. Rozwijanie przedsiębiorczości jako kompetencji kluczowej w toku studiów – analiza oferty edukacyjnej
3.4. Wnioski i rekomendacje dla kształcenia nauczycieli
Bibliografia
CZĘŚĆ II
Koncepcja edukacji dla przedsiębiorczości w kształceniu nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Rozdział 1. Założenia koncepcji edukacji dla przedsiębiorczości w kształceniu nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Rozdział 2. Inspiracje z istniejących koncepcji i podejść pedagogicznych
Rozdział 3. Przez dobre praktyki i praktykę nauczycielską do przedsiębiorczości dzieci
Bibliografia
Zamiast zakończenia...
Bibliografia
Aneks 1. Przedsiębiorczość jako kompetencja osobowościowa współczesnego nauczyciela.
Koncepcja warsztatów Przywództwo edukacyjne w pracy nauczyciela
Przedsiębiorczość nauczyciela a umiejętności przywódcze
Umiejętności przywódcze jako składowa kompetencji przedsiębiorczości współczesnego nauczyciela – zakres tematyczny zajęć warsztatowych
Przewodnik po ćwiczeniach dydaktycznych i zadaniach do samodzielnego treningu
Bibliografia
Aneks 2. Jak edukować dzieci ku przedsiębiorczości? Wybrane treści przedmiotu edukacja dla przedsiębiorczości z metodyką
Bibliografia