Ebusiness and Ecommerce

Andreas Meier, Henrik Stormer
Ebusiness and Ecommerce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This textbook focuses on the members of the digital value chain for eBusiness and eCommerce and dedicates a separate chapter to each of them: eProducts and eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment, as well as eCustomer relationship management. In addition to business models and business webs, digital procurement and marketing processes such as electronic negotiation processes, security questions with digital signatures, as well as electronic supplier relationship management and customer relationship management are also addressed. The topics are described using explicit procedures and descriptive examples of their application. A case study describing the gradual creation of an electronic webshop for DVDs is developed over the course of the book. The book is intended for students of economics at universities and technical colleges; it is also suitable for executives, project leaders, and company experts who deal with the digital value chain.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-3-540-89327-1, 9783540893271
Wydawnictwo: Springer

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Ebusiness and Ecommerce nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ebusiness and Ecommerce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl