Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Zbigniew Bauer
Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Nowe media powodują głęboką, choć nie w pełni jeszcze uświadamianą zarówno przez odbiorców, jak i nadawców przemianę kulturową. Jeden z ich badaczy pisze: "Na naszych oczach wyłania się nowa postać dziennikarstwa, do której podstawowych wyróżników zaliczyć należy: wszechobecność i powszechną dostępność oraz ilościowy wzrost informacji w skali globalnej i lokalnej, coraz silniejszy nacisk na aktualność relacji, interaktywność, narastający wpływ kontekstu multimedialnego i skrajną uległość wobec odbiorców. Wszystko to na wiele sposobów sprzyja dziennikarstwu, stwarzając dlań nowe szanse, ponieważ może ono - dzięki korzystnym zmianom natury technicznej i społecznej - ponownie zaangażować i przyciągnąć zniechęconą i wyalienowaną publiczność, odbudować swój autorytet i na nowo określić rozmytą tożsamość poprzez odwołanie się do funkcji i ról wymagających szczególnych kompetencji merytorycznych i moralnych...".
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-242-0949-1, 9788324209491
Wydawnictwo: Universitas
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl