Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Kiafas Giorgios
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów
Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów

Opis

Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.

• Ponad 40 zagadek

• Wciągająca fabuła

• Intuicyjne podpowiedzi

• Wygodny system zapisu stanu gry
Data wydania: 2021-04-14
ISBN: 978-83-280-8630-2, 9788328086302
Wydawnictwo: Foxgames
Stron: 144
dodana przez: chudini0505

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

11.05.2021

Interaktywne gry z zagadkami to bardzo przyjemny sposób spędzania czasu wolnego. Do tej pory miałam przyjemność zagrania w grę Sherlocka Holmes'a i bardzo mi się spodobała. Wrażenia z tej zabawy przyczyniły się do tego, że zwróciłam uwagę na Dziennik. Bardzo się podekscytowałam możliwością spędzenia odrobiny czasu z "Wyprawą 1907.Zakazane Kopalnie... Recenzja książki Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Gra książkowa

20.05.2021

Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z żadną interaktywną książką, toteż bardzo entuzjastycznie podeszłam do zabawy z tytułowym dziennikiem. Na pierwszym plan wysuwa się przede wszystkim oprawa wydawnicza, jestem wprost zachwycona estetyką i wszystkimi detalami zawartymi na kartach tej gry książkowej. Na duży plus oceniam również połączenie zad... Recenzja książki Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@very.little.book.nerd
2021-05-29
8 /10
Przeczytane

"Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane Kopalnie" to kolejna odsłona dziennika pełnego zagadek. I to nie byle jakich, bo twórcy Dziennika znów postarali się, żeby nie było zbyt łatwo! Rozwiązanie każdej z zagadek umożliwia uzyskanie słowa kodowego ze specjalnej strony internetowej. Hasło to przyda się przy kolejnych zadaniach, więc nie można przejść dalej bez jego znajomości.


Tak samo jak w poprzedniej części Dziennika, tak i tutaj fabuła praktycznie nie miała dla mnie znaczenia. Przez to, że pojedyncze akapity tekstu pojawiają się co kilka stron, trudno się w nią wczuć. Ale nie oszukujmy się - to nie o fabułę tu chodzi, tylko o zagadki, a te są naprawdę świetne!


Bardzo spodobało mi się, że rozgrywka została tu nieco utrudniona. W odróżnieniu od poprzednich części, w "Zakazanych Kopalniach" mamy pulę punktów poczytalności. Każda podpowiedź kosztuje nas kilka punktów - gdy dojdziemy do zera, przegrywamy! A uwierzcie, przegrać nie jest wcale trudno, bo na podpowiedzi do jednej, problematycznej zagadki, można zużyć aż 18 punktów!


Ze względu na nową mechanikę gry, ta część podobała mi się chyba najbardziej ze wszystkich i z czystym sumieniem mogę polecić ją wszystkim miłośnikom zagadek i logicznego myślenia!

| link |
@Nessi
2021-05-11
6 /10

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl