Doświadczenie Apple

Carmine Gallo
Doświadczenie Apple
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Odmień oblicze swojej firmy!
Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.
Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

  • inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji,
  • inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta,
  • miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.
To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.

Tony Hsieh, autor bestsellera „New York Timesa” Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.
Data wydania: 2013-04-26
ISBN: 978-83-7746-436-6, 9788377464366
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 250
dodana przez: Catta

Autor

Carmine Gallo Carmine Gallo
Urodzony 26 lipca 1965 roku w USA (San Jose, Kalifornia)
Carmine Gallo jest amerykańskim pisarzem, felietonistą, mówcą, byłym dziennikarzem i prezenterem wiadomości. Mieszka w Pleasanton w Kalifornii, jest prezesem Gallo Communications Group i pracuje jako trener ds. komunikacji i mówca.

Pozostałe książki:

Mów jak TED. 9 sposobów na dobrą prezentację według wybitnych mówców Sekrety storytellerów Steve Jobs. Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej - reguły przełomowego sukcesu Steve Jobs. Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością Doświadczenie Apple Plan Bezosa
Wszystkie książki Carmine Gallo

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Doświadczenie Apple nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Doświadczenie Apple. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl