Mimo, iż ciągle musimy się komunikować z innymi osobami to jednak większość z nas nie została do tego celu należycie przygotowana. Zatem każdy z nas może udoskonalić swoje umiejętności komunikowania się. Niniejsza książka proponuje 101 sposobów doskonalenia komunikacji międzyludzkiej. Napisano ja dla ludzi biznesu rozumiejących, jak istotne znaczenie dla osobistego sukcesu, a także sukcesu ich firm, ma skuteczna komunikacja. Właśnie w tym momencie, na całym świecie ludzie zajęci są prowadzeniem interesów. W chwili, gdy czytasz tę stronę odbywają się tysiące spotkań handlowych. Pracownicy firm wysyłają faksy redagują korespondencję elektroniczną, otwierają listy, czytają sprawozdania, sporządzają notatki służbowe, rozmawiają z kolegami, przemawiają na konferencjach lub też gawędzą przy kawie lub herbatce. Komunikując się, dokonują przekazu informacji, a komunikacja ta stanowi krwiobieg organizacji gospodarczych. Stosując wypróbowane techniki, przedstawione w niniejszej książce, przekonasz się jak łatwo można udoskonalić swoje umiejętności komunikowania się oraz skuteczniej wykorzystać swoje zasoby. Mimo, iż każdy z proponowanych 101 sposobów dotyczy innego aspektu wzajemnej komunikacji, najwięcej skorzystasz, jeśli rozważysz je łącznie.