Dictionary of Marketing Terms

B. Toffler
Dictionary of Marketing Terms
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

More than 4,000 definitions cover all aspects of the advertising industry in "Dictionary of Marketing Terms".
Data wydania: 2000
ISBN: 978-0-7641-1214-0, 9780764112140
Język: angielski
Wydawnictwo: Barron's Educational Series Inc

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Dictionary of Marketing Terms? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dictionary of Marketing Terms. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl