Destination Marketing

S. Pike
Destination Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The tourism market is fiercely competitive. No other market place has as many brands competing for attention, and yet only a handful of countries account for 75 percent of the world's visitor arrivals. The other 200 or so are left to fight for a share of the remaining 25 percent. Therefore, destination marketers at city, state and national levels have arguably, a far more challenging role than other services or consumer goods marketers.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-0-7506-8649-5, 9780750686495
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Destination Marketing aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Destination Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl