Drugi tom wyśmienitej trylogii fantastyki akcji, wybuchowej mieszanki cyberpunku i sensacji. Trójka to parszywe miejsce. Zbrodnia i gwałt to codzienność. Obłuda i zdrada to chleb powszedni. Sumienie i miłość - pojęcia nieznane. Parrish Plessis jest w tym świecie Kimś. Należy do Wspólnoty, wykroiła w gąszczu slumsów własne terytorium, a niedawno zabiła zmiennokształtnego. Ale Parrish, jedyna osoba w Trójce zdolna do ludzkich uczuć, ma kłopot. Zlecono jej zadanie z rodzaju niewykonalnych, a w dodatku zżera ją od wewnątrz pasożyt. To obcy spoza świata, żywiący się adrenaliną i popychający swego nosiciela do ryzykownych zagrań i aktów przemocy. Plessis musi mocno się starać, by nie stać się krwiożerczą bestią. Pasożyt powoli wygrywa, ale Parrish wie, że nagrodą za wykonanie zadania jest szansa na pokonanie obcego. A Plessis ma jeszcze inne zadania, ludzie w nią wierzą Muenowie traktują ją jak swoja boginię i mesjasza, a bezdomne dzieciaki, nosiciele broni biologicznej też na nią bardzo liczą.