Cykl popularności

Raskino Mark, Fenn Jackie
Cykl popularności
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.
W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.
Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
ISBN: 978-83-264-0322-4, 9788326403224
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Cykl popularności aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Cykl popularności. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl