CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Bartosz Deszczyński
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej
inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:
- od czego zacząć wprowadzanie CRM?
- jak budować zespół wdrożeniowy?
- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
- czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-264-1165-6, 9788326411656
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka CRM Strategia System Zarządzanie zmianą aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka CRM Strategia System Zarządzanie zmianą. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl