Content Marketing

Tomasz Stopka
Content Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. To książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania, jak również przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. Zobacz, jak wykonać działania Content Marketingowe za 1000, 10000 i 1000000 złotych! Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Data wydania: 2017-03-03
ISBN: 978-83-7561-663-7, 9788375616637
Wydawnictwo: Poltext
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Content Marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Content Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl