Consumer Economics 2e

E. Goldsmith
Consumer Economics 2e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book provides an up-to-date look at the consumer movement and the intricacies of consumer behavior. It addresses who buys what, how, when, and why. It also looks at the forces that impact consumer choice in an ever-changing and often turbulent worldall using a balanced textbook/casebook approach. This edition emphasizes the consumer power model, includes more on personal finance and reflects the latest consumption shifts and impact consumers have on product development, advertising, packaging and promotion.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-13-800482-8, 9780138004828
Język: angielski
Wydawnictwo: Pearson Education

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Consumer Economics 2e? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Consumer Economics 2e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl