Complete 21st Century Travel Marketing Handbook

Andy M. Vladimir, Bob Dickinson
Complete 21st Century Travel Marketing Handbook
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

For courses in Hospitality Sales and Marketing. This exciting, interesting book has been well-written by industry leaders speaking out in their own words on their visions for the future. Their contributions to this text consist of exclusive articles describing how they see their industry segments today, what changes they think are coming in the next 5-10 years, and how they intend to deal with them. The premise of this book-marketing being the major determinant in travel for leisure-recognizes the important role sales plays in the big business of tourism.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-13-113314-3, 9780131133143
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Complete 21st Century Travel Marketing Handbook aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Complete 21st Century Travel Marketing Handbook. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl