Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions

Simon Anholt
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ever since Simon Anholt coined the phrase "Nation Branding" a decade ago, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build and manage their brand images. But until now, there has been little guidance and little agreement on how the techniques of commercial brand management can really be applied to places. For the first time in this authoritative new book, Anholt shares his insights and unique experience in the field, and shows in detail what countries, cities and regions can do to build and sustain their 'competitive identity'.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-230-50028-0, 9780230500280
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl