Color Management for Logos

J. Drew
Color Management for Logos
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Logo design is the most commonly requested commercial design. To be successful, designers need the skills and knowledge to create simple, bold graphics. Colour Management for Logos is not only a great source of inspiration, it is also a hardworking manual that gives designers the broad colour knowledge with which to create more successful logos. It offers suggestions for working within budgetary constraints, analyses how to create the right feel for an identity, and illustrates how different colour combinations can enhance a logo design. A consolidated resource, Colour Management for Logos arms designers with a thorough understanding of how to communicate with and manage colour in all aspects of logo design, from issues of impact and lifestyle message, emotional responses to colour, and pre-press requirements, to technical considerations. Dealing with every major colour system, for both print and web, this book offers creative solutions for designing inspiring logos in line with print budgets and client briefs.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-2-88893-021-1, 9782888930211
Wydawnictwo: Rotovision
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Color Management for Logos? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Color Management for Logos. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl