Color Management

J. Drew
Color Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Color Management: A Comprehensive Guide for Graphic Designers The information age has created unparalleled opportunities for graphic designers to showcase their work across a variety of media. However, digital technology has often denied access to the deep colour expertise that has been developed by generations of artists and designers working with physical media. Color Management is a unique, one-stop resource for designers and graphic artists in every field of visual communication, whether they are working in print, interactive, environmental, or web-based design. The book explains all the technical issues that are relevant to communicating with colour, in two-dimensional and three-dimensional environments, and in still and moving images.This books arms designers with the in-depth technical information they need about colour theory, colour systems, mixing, removal, pigments, inks, papers, and printing, and explains how human beings perceive and react to colour in every aspect of their daily lives. By unlocking expertise and demystifying theory, this book opens the door to new and bold uses of colour that communicate and entertain.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-2-88893-018-1, 9782888930181
Wydawnictwo: Rotovision

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Color Management? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Color Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl