Business of Media

David R. Croteau
Business of Media
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Sociologists Croteau and Hoynes offer a critical analysis of the rapidly changing media industry. They examine the influence that media have on US society, with particular attention paid to the tension between the industry's quest for profits and a democratic society's need for media in the public interest. The revised second edition reflects developments such as recent media mergers and policy shifts; discusses public debate about media ownership and media conglomerates; and explores the continuing integration of the Internet and the impact that changing technologies are having on the media business.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-0-7619-8640-9, 9780761986409
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Business of Media aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Business of Media. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl