Brand Storming

G. Titterton
Brand Storming
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The brand has pervaded the entire field of human existence, filled every corner of the planet even the most remote ones and it has moved its front line well beyond the areas of competence it traditionally inhabited. In today s society, the brand must satisfy a multitude of expectations. We have witnessed a revolution in the way consumers relate to a product; consumers are increasingly tending to reject brands which offer over-extensive lines in favour of those which are able to offer ideas, creativity, meanings and a lifestyle. A brand must provide the answers to anxieties and desires, promoting itself as a compass with which to navigate today s complex society. This book proposes a refinement of the brand s role in the new millennium. Brand Storming sets out to provide a guide for business people to meet consumer expectations. The book also helps business managers and students to understand the principles of branding.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-0-230-22243-4, 9780230222434
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Brand Storming nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Brand Storming. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl