Reklama i kultura konsumpcyjna w Polsce w latach 60., 70., i 80. Publikacja Best Before prezentuje efekty pracy badawczo ? artystycznej Dominika Lejmana, Karoliny Wysockiej i Petera Ferko, której celem było zbadanie i udokumentowanie zanikających murali / malowideł ściennych, tzw. ?miejskich fresków? reklamowych i propagandowych z lat 60., 70. i 80. Te ścienne malowidła, do dziś obecne są w szczątkowej formie w przestrzeni polskich miast będąc ważnym i przemawiającym do wszystkich użytkowników przestrzeni publicznej, świadectwem minionej epoki ? nie tylko estetycznym, ale także mówiącym o sytuacji ekonomicznej, społecznej, stanowiąc doświadczaną codziennie relację z minionym czasem. Fotografiom wykonanym przez trójkę artystów towarzyszą refleksje dwóch krytyków ? Marka Bartelika i Davida Crowleya.?? Best Before, 2008-2010?. Peter Ferko, Dominik Lejman, Karolina Wysocka? autorzy tekstów: Marek Bartelik, David Crowley? projekt graficzny: Kris Łukomski? wydawcy: Fundacja ASP w Poznaniu, Fundacja Bęc Zmiana? Dzięki pomocy: Erste Stiftung? / www.erstestiftung.org Wersja polsko-angielska *książka wprowadzona do dystrybucji w 2010 roku