Bawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart
Bawimy się, programując w Scratchu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: · Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! · Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem · Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu · Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja® · Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek · Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.® Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką „Bawimy się, programując w Scratchu” będzie to świetna zabawa!
Data wydania: 2020-10-20
ISBN: 978-83-01-19646-2, 9788301196462
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Stron: 262
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Bawimy się, programując w Scratchu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Bawimy się, programując w Scratchu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl