Czy wiesz, że możesz samodzielnie programować Amigę? Jak napisać własną grę? Programowanie procesora Asembler Motoroli 68000 Jak tworzyć sprite'y Jak tworzyć sprite'y i rysunki przestrzenne Jak optymalizować szybkość działania programów Czy wiesz, że do tworzenia programów przeznaczone są języki programowania? Niestety wykorzystanie ich do tworzenia animacji może zakończyć się niepowodzeniem, gdyż obraz będzie się zmieniał skokowo, a nie płynnie. Żeby zwiększyć szybkość działania programów, trzeba tworzyć procedury w asemblerze, języku zrozumiałym dla procesora. Ta książka umożliwi programowanie procesora osobom, które dotychczas nie zetknęły się z takimi pojęciami, jak rejestr czy lista rozkazów procesora. Czytelnik poznaje asembler Motoroli 68000 stopniowo, dzięki przykładom programowania poszczególnych układów Amigi (coopera, blittera i układów dźwiękowych). Oprócz opisu języka, w książce znajdują się odpowiedzi na pytania dręczące początkujących programistów: jak wypełnić obszar między liniami, jak tworzyć sprite'y, jak tworzyć rysunki przestrzenne, jak optymalizować szybkość działania programów.