Rory Sutherland, od lat pracujący w jednej z najbardziej prestiżowych agencji reklamowych Ogilvy, napisał dość zabawną książkę-zbiór opowieści, przykładów oraz własnych przemyśleń, które mają nas przekonać, że aby trafić do ludzi nie trzeba, wręcz może nie warto, kierować się logiką. Alchemia w tytule, bo jak dowodzi autor większość naszych wyb... Recenzja książki Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu
Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu. Okładka jest pięknie minimalistyczna, a sam tytuł bardzo intrygujący. O czym jest ta książka? O magii płynącej z intuicji. "Główna idea tej książki brzmi następująco: chociaż współczesny świat często stara się unikać takiej nielogiczności, czasem okazuje się ona wielką potęgą. Oprócz niewą... Recenzja książki Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu