Adweek Copywriting Handbook

J. Sugarman
Adweek Copywriting Handbook
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The definitive copywriting handbook from an advertising legend The Adweek Copywriting Handbook covers every aspect of the copywriting process in simple and easy-to-understand steps for young advertising professionals and old pros alike. Starting at the very beginning of the process, the book shows copywriters how to get prepared to write on a product before moving on to the act of writing itself. Readers will learn how to use various elements like type style, sentence length, and comprehension to best effect, as well as employ the psychological triggers that influence and persuade people to buy. Other topics covered include press releases, brochure copy, and copywriting for the Internet. Almost every tactic and technique is covered, and light-hearted illustrations help entertain and educate readers. Joseph Sugarman (Maui, HI) is an advertising and copywriting legend and the Chairman of the BluBlocker Corporation. Relying on nothing more than his own advertising skills, he has sold ten million pairs of BluBlockersunglasses. He is the author of several other books on marketing.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-05124-5, 9780470051245
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Adweek Copywriting Handbook aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Adweek Copywriting Handbook. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl