Advertising Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel

S. Thornton
Advertising Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"The language of the walls" is a central concept in this inquiry into advertising's influence on production and consumption of fiction from 1830-70. This study considers the first recognition of a "virtual" world, theorizes and historicizes a crucial moment in print culture, and proposes new readings of key texts.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-230-00832-8, 9780230008328
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Advertising Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Advertising Subjectivity and the Nineteenth-Century Novel. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl