Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.
Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:
- Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
- Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
- Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
- Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
- Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
- Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!
Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.
Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.
OPINIE:
Co jakiś czas pojawia się książka bez pustosłowia, bajerów czy zbyt wielu średników, która trafia w samo sedno: zawiera wyraźne wskazówki pozwalające stworzyć dochodową i znakomicie prosperującą firmę. Nie wypuszczaj tej książki z rąk, czytaj i ucz się.
Warren Bennis, autor bestsellerów, profesor na Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz międzynarodowy autorytet w dziedzinie przywództwa
A teraz... stwórz wielką firmę! to książka, która idealnie trafia w swój czas. Czytaj, przyswajaj sobie błyskotliwe i rozsądne porady i wprowadzaj naukę w czyn. Oto masz w ręku podręcznik do odnoszenia sukcesów.
Ken Blanchard, współautor Jednominutowego Menedżera oraz Przywództwa wyższego stopnia
A teraz... stwórz wielką firmę! zakwestionuje twoje założenia i przekształci twoją pracę. To hasło bojowe do budowania wielkiej firmy.
Tony Robbins, autor bestsellerów i trener w dziedzinie największej wydajności
Autorzy książki A teraz... stwórz wielką firmę! dają wypróbowane i rzeczowe elementarne wskazówki pomagające w rozwoju firmy na dowolnym rynku.
T. Harv Eker, autor książki Bogaty albo biedny (Secrets of the Millionaire Mind), bestsellera „New York Timesa”
Jeśli chcesz poznać tajniki budowania wielkiej firmy, to masz w ręku najważniejszą dostępną książkę. Brian Tracy i Mark Thompson przechodzą do sedna sprawy: czego tworzenie firmy wymaga i jak tego dokonać.
Jack Canfield, współautor Balsamu dla duszy, bestsellerowej serii „New York Timesa”
Uwaga przedsiębiorcy! A teraz... stwórz wielką firmę! to książka, na jaką czekaliście! Mark Thompson i Brian Tracy poprzez inspirujące przykłady i rzetelne rady przedstawiają siedem kluczowych dla biznesowego sukcesu kwestii. Żałuję, że nie przeczytałem tej książki wiele lat temu, gdy otwierałem własną spółkę!
Harvey Mackay, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera „New York Timesa”
Zostaliście zaproszeni do czytania, chłonięcia i korzystania z eklektycznej mądrości największych na świecie biznesowych myślicieli, aby zapewnić waszym przedsiębiorstwom oszałamiającą wielkość.
Mark Victor Hansen, współtwórca Balsamu dla duszy, bestsellerowej serii „New York Timesa”, oraz współautor książek Złam kod milionerów, Jednominutowy milioner i Jednominutowa gotówka