Jakie są nowości w programie 3ds max 5? Czy należy dokonać upgrade'u? Jak dzięki temu programowi stanę się badziej produktywny? Autor, Ted Boardman odpowiada na tę wszystkie, a także inne, pytania. Dzięki jego pomocy zrozumiemy nie tylko sam proces, ale też leżące u jego podstaw koncepcje. Wykonując kolejne ćwiczenia, poznamy nowe funkcje programu w wersji 5, które sprawiają, że max jest jeszcze potężniejszy i łatwiejszy w użyciu. Nieważne, czy jesteś nowym użytkownikiem, czy starym wyjadaczem szukającym sposobów na zwiększenie swoich możliwości, będziesz mógł wykorzystać szczegółowe wyjaśnienia i dogłębne ćwiczenia, obejmujące zagadnienia takie jak: - techniki produkcyjne służące efektywnemu modelowaniu, w tym przepływ czynności w nowych narzędziach dla obiektów siatkowych w programie 3ds max 5; - podstawowe zastosowania materiałów i współrzędnych mapowania, uwiarygodniające renderowane powierzchnie; - nowe oświetlenie metodą energetyczną, zwiększające głębię i realizm scen zarówno wewnątrz jak i plenerowych; - nowe techniki animacyjne oraz narzędzia edycyjne, dające więcej kontroli i swobody; - ekscytująca, ożywiająca animacje, nowa technika symulacji ciał miękich i sztywnych, Reactor; - swobodne modelowanie gładkich, wypukłych powierzchni, które można kształtować podobnie jak rzeźbi się w glinie.