Mamy przyjemność przedstawić kolejną książkę z serii F/X, która przeznaczona jest dla wszystkich fanów programu 3D Studio Max 3. Jeśli chcesz wprost od zawodowców nauczyć się zaawansowanych technik pracy z MAX-em, koniecznie przeczytaj tę książkę. Całą zdobytą wiedzę możesz wykorzystać w swojej pracy. Naucz się zatem doskonałych technik modelowania ludzkiej twarzy, budowania skomplikowanej siatki obiektów organicznych oraz tworzenia wielu innych efektów specjalnych -- sięgnij po najskrytsze możliwości programu. W książce znajdziesz opis efektywnych metod pracy i możliwości programu, takich jak zagęszczanie siatki, śledzenie promieni świetlnych, rendering powierzchni anizotropowych oraz modelowanie za pomocą splajnów. Dzięki nim będziesz mógł stworzyć szeroką gamę efektów specjalnych, począwszy od tego, co oglądamy w kinie, telewizji i prezentacjach multimedialnych, a kończąc na codziennych zadaniach występujących podczas pracy nad wizualizacjami architektonicznymi. Załączony do książki CD-ROM - wypełniony dziesiątkami przykładowych scen MAX-a, setkami tekstur oraz plug-inami -- pozwoli Ci urozmaicić własne projekty. Książka "3D Studio MAX 3 f/x" nauczy cię, jak: Modelować skomplikowane obiekty organiczne z wykorzystaniem modyfikatora MeshSmooth oraz narzędzi Surface Tools. Tworzyć spektakularne materiały dzięki nowym trybom cieniowania. Animować postacie za pomocą modyfikatorów Skin i Flex. Uzyskać efekt załamywania i odbijania promieni światła. Wykorzystać możliwości nowej mapy Falloff. Udoskonalać swoje prace dzięki darmowym procedurom zewnętrznym, dołączonym do książki. Skorzystać z ponad 300 rysunków, ilustrujących kolejne projekty. Płyta CD-ROM zawiera: Procedurę zewnętrzną Greeble 1.5, której autorem jest Tom Hudson. Autorskie modele 3D, ponad 500 tekstur i 100 materiałów. Ponad 60 scen MAX-a, które ilustrują ćwiczenia opisane w książce oraz przedstawione w niej efekty. Dodatkowe narzędzia w postaci skryptów języka MAXScript. Książka przeznaczona dla czytelników średnio zaawansowanych i zaawansowanych