Witam, napotkałam następujący problem: kupiłam dziś e-voucher Legimi na 3 miesiące, ponieważ w sobotę upływa termin promocji, z której obecnie korzystam. Jest to w pewnym sensie początek mojej przygody z serwisem, więc w obawie, że książki, które pobrałam znikną w dniu zakończenia mojej obecnej oferty, postanowiłam aktywować zakupiony dzisiaj voucher, ale dostałam powiadomienie, że promocja nie została mi przyznana, bo używany jest obecnie inny pakiet. Nie wiedziałam, że działa to w taki sposób i że nie da się "doładować" konta wcześniej - niestety, jak już wspomniałam, jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o działanie serwisu
Czy wiecie może, czy nowy kod, którego realizacji mi odmówiono, przepadł na dobre, czy będzie można spróbować aktywować go jeszcze raz kiedy używana obecnie promocja się skończy? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informacje!
Podejrzewam że będzie można go użyć jeszcze raz, ale nie jestem pewna. Sama używam darmowych kodów przekazywanych przez bibliotekę więc trochę inaczej, ale gdy za pierwszym razem chciałam doładować konto przed upływem poprzedniej daty to się nie udało i gdy spróbowałam po upływie terminu ten sam kod powinien zadziałać. A po upływie ważności kodu konto, ani książki na nim się nie usuwają.