Witold Kowalski – założyciel i przez 20 lat CEO Nike oraz Telepizza w Polsce, konsultant z 11-letnią praktyką i mentor 90 firm dzieli się swoim doświadczeniem z zarządzania firmami, w tym kapitałem ludzkim, finansami i informacją. Pokazuje holistyczne podejście do przedsiębiorstwa, w którym ważna jest zarówno bieżąca efektywność operacyjna, jak i zwinna strategia oparta na innowacjach. Zachęca czytelnika do głębokiej, wielopłaszczyznowej autorefleksji, warunku radykalnej zmiany na lepsze w przywództwie. Pomaga w dokonywaniu przemyślanych wyborów oraz określeniu głębszego sensu w życiu i pracy. Dzieli się sprawdzonymi przez siebie narzędziami i wskazówkami w zarządzaniu firmą i odwołuje się do przykładów biznesmenów i firm z pierwszych stron światowych gazet, analizując je krytycznie. Jego celem jest pokazanie drogi do najwyższego poziomu przywództwa, czyli kreowania nowych liderów, podniesienie pewności siebie przyszłych przywódców, która opiera się na wysokiej samoświadomości bazującej na ciągłym poszukiwaniu informacji zwrotnej z otoczenia.