"Pierwszy tom ""Kronik"" - tetralogii osadzonej w świecie sagi DRAGONLANCE. Smoki powracają do Kynn, a ciemność i zniszczenie pochłaniają tę krainę. Nadzieja tkwi w przedwiośniu, kiedy przybędą bohate...
Tom drugi "Kronik" - pierwszej tetralogii fantasy osadzonej w świecie sagi Dragon Lance. Smoki powróciły na Krynn. Ziemię spowił mrok wojny i zniszczenia. Niewielka drużyna bohaterów przywraca Ziemi n...
Wojna Lancy dawno się skończyła. Nastało lato, jakiego nikt na Krynnie nie widział. Mag Palin Majere pragnie wejść do Otchłani, aby odszukać zaginionego stryja, otoczonego zła sławą arcymaga Raistlina...
Wojna lancy skończyła się. Ciemność minęła. Czy jednak na pewno? Potężny arcymag Raistlin pragnie powrotu ciemności. Mogą go powstrzymać tylko dwie osoby. Jedną jest Crysania, piękna kapłanka dobra, k...
Opowieść o dzieciach bohaterów sagi DRAGONLANCE, o niebezpiecznej wyprawie po klejnot oraz legenda o córce Raistlina. Towarzysze lancy uchronili świat przed mrokiem, przywracając równowagę dobra i zła...
Trzeci tom "Legend" - trylogii osadzonej w świecie sagi DRAGONLANCE. Raistlin rzuca magiczne zaklęcie, które kosztowało go tak wiele. Portal otwiera się przed nim... W tej samej chwili jego bliźniaczy...
Mieszkańcy Krynnu niejednokrotnie w przeszłości doświadczali koszmaru wojny. Żyje jeszcze garstka tych, którzy pamiętają triumf dobra pod koniec Wojny Lancy, zdecydowanie liczniejsi są wszakże tacy, k...
Drugi tom "Legend" - trylogii osadzonej w świecie sagi DRAGONLANCE. Po Kataklizmie nastaje czas czarnej rozpaczy dla mieszkańców kontynentu Ansalon. Większość ziem jest zniszczona, miasta leżą w gruza...
Za każdą maską kryje się prawdziwy człowiek Wayne: Mściciel z Gotham to opowieść o teraźniejszości i przeszłości, i o śledztwie prowadzącym w historię dwóch pokoleń potężnej rodziny naznaczonej mroczn...
Jedynym marzeniem Arda Melnikova było żyć w pokoju na swej zielonej planecie kolonialnej Bountiful. Gdy jednak krwiożercze Zergi napadają na jego świat i zabijają wszystkich, których kochał, Ardo musi...
W Arianusie, Krainie Powietrza, ludzie, elfowie i krasnoludowie walczą o dostęp do bezcennej wody. Przemierzają świat unoszących się w powietrzu wysp na skrzydłach magii i grzbietach ogromnych smoków....
Po poszukiwaniach w czterech krainach Alfred odnalazł w końcu swych rodaków w Chelestrze, Krainie Wody. Ale doświadczenia, jakie zdobył podczas swych podróży nauczyły go ostrożności... Wkrótce okaże s...
W parnym Pryanie, Krainie Ognia, nieustający blask słoneczny i obfite opady deszczu stworzyły dżunglę tak bujną, że ludzie, elfowie i krasnoludowie mieszkają wysoko na drzewach, a tylko krasnoludowie ...
Trzeci tom "Legend" - trylogii osadzonej w świecie sagi Dragonlance. Raistlin rzuca magiczne zaklęcie, które kosztowało go tak wiele. Portal otwiera się przed nim ... W tej samej chwili jego bliźniac...
Najpierw było DragonLanceTM, seria powieści wywodzących się z RPG, która zrodziła całe imperium fantastyki. Potem nadszedł Miecz mroków, oryginalny krok w stronę Tolkiena, Donaldsona i Brooksa. Potem ...
DRUŻYNA POWRÓCIŁA! Tanis i Flint szukają bezpiecznego schronienia w krasnoludzkim królestwie Thorbardin, podczas gdy Raistlina coś dziwnie ciągnie do nawiedzonej fortecy zwanej Czaszką. Sturm poszukuj...
Z płomieni, mitów i cudów świata popularnej gry KAMIEŃ WŁADZY wyłania się drugi (po Mrocznej Studni) tom zapierającej dech w piersiach epickiej opowieści. Minęły dwa stulecia od chwili, kiedy zaginął ...
Abarrach, Kraina Kamienia. Tu, w nieurodzajnym świecie podziemnych jaskiń zbudowanych wokół jądra płynnej lawy pomniejsze rasy - ludzie, elfowie i krasnoludowie - powymierały. Tutaj też wciąż walczą o...
Trzeci tom z serii "Dragonships" Knowania nowych bogów zbliżają ich coraz bardziej do zwycięstwa w walce o władzę nad światem. Powstrzymać ich może tylko zebranie kości ducha Pięciu Smoków. Wypełniaj...
From his army of the undead, Xar, Lord of the Nexus, learns of the existence of the mysterious Seventh Gate. It is said that this gate grants whoever enters it the power to create worlds - or destroy ...
New gods are challenging the old high god, Torval, for rulership of the world. The only way to stop these brash interlopers lies with the five Bones of the Vektia Dragons - the five primal dragons hid...
Smoki. Stworzenia z legend i bajek opowiadanych dzieciom. Lecz teraz smoki powróciły na Krynn. Ziemię spowiła ciemność wojny i zniszczenia. Wraz z nadejściem wiosny zaświtała nadzieja. Bohaterowie ...
Drugi tom z serii "Dragonships" Nowi bogowie pragną pokonać boga Torvala i przejąć władzę nad światem. Powstrzymać ich może tylko Pięć Smoków Vektii - prasmoków, które się narodziły podczas stworzeni...
Chaos is everywhere as the Lord of the Nexus orders his servant Haplo and the human child known as Bane to further their master's work on Arianus, the realm of air. But their one time companion Alfred...
The Seventh Gate is the thrilling conclusion to the New York Times bestselling Death Gate Cycle by Margaret Weis and Tracy Hickman. In this tale of treachery, power, and heroism, Alfred, Haplo, and Ma...