Książkę tę napisałem z chęci rozmowy o rzeczach, które wydają mi się w życiu ważne i o pytaniach, które nurtują każdego z nas, a zwłaszcza młodych, szukających własnego miejsca oraz własnej drogi.
W publikacji, którą przekazujemy do rąk Czytelnika, akcentujemy treści odnoszące się do problemu tożsamości politologii i szerzej nauk o polityce oraz internacjonalizacji.
Praktyczny przewodnik ujmujący kształt problematyki marketingowej.
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspe...
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strat...
Jest to 104 zeszyt serii "Zarys historii wojennej Pułków Polskich w Kampanii Wrześniowej". Prezentuje on dzieje 26 Pułku Artylerii Lekkiej.