Małgorzata Rószkiewicz

Autorka
Zostań fanem autorki:

Książki

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Małgorzata Rószkiewicz

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno f...

Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych
Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych
Małgorzata Rószkiewicz

Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skon...

Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa Wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce
Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa Wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce
Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz, Jolanta Mazur

Praca składa się z trzech rozdziałów i aneksu. Pierwszy rozdział opisuje koncepcję badania. Punktem wyjścia jest prezentacja problemu badawczego na tle krajowej i zagranicznej literatury odnoszącej si...

Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych
Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych
Małgorzata Rószkiewicz, Jolanta Perek-Białas, Dorota Węziak-Białowolska

W książce podjęto ważny problem projektowania badań społeczno-ekonomicznych. Skoncentrowano się na zagadnieniu planowania i organizacji badań empirycznych. Unikalną cechą pracy jest rozpoczęcie rozważ...

Statystyka : kurs podstawowy
Statystyka : kurs podstawowy
Małgorzata Rószkiewicz

Przedmiotem książki jest prezentacja metod pozwalających analizować dane statystyczne w zakresie struktury i współzależności oraz dynamiki zjawisk, zarówno w przypadku gdy zakres badania statystyczneg...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl