Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno f...
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skon...
Praca składa się z trzech rozdziałów i aneksu. Pierwszy rozdział opisuje koncepcję badania. Punktem wyjścia jest prezentacja problemu badawczego na tle krajowej i zagranicznej literatury odnoszącej si...
W książce podjęto ważny problem projektowania badań społeczno-ekonomicznych. Skoncentrowano się na zagadnieniu planowania i organizacji badań empirycznych. Unikalną cechą pracy jest rozpoczęcie rozważ...
Przedmiotem książki jest prezentacja metod pozwalających analizować dane statystyczne w zakresie struktury i współzależności oraz dynamiki zjawisk, zarówno w przypadku gdy zakres badania statystyczneg...