James A. Narus

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
Philip Kotler, Theodore Levitt, Frederick F. Reichheld, Clayton M. Christensen ...
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie su...

Sprzedawcy wartości
Sprzedawcy wartości
James A. Narus, Kumar Nirmalya, James C. Anderson

Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sp...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl