Martyna Zastrożna
Zostań fanem autorki:

Martyna Zastrożna

Autorka
Entuzjastka marketingu internetowego i web usability; autorka książek „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności; zawodowo specjalistka ds. SEO; chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń; prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) :).

Książki

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Martyna Zastrożna

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odp...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl