Martin Lindstrom
Zostań fanem autora:

Martin Lindstrom

Autor, 54 lata 9 czytelników
8.3 /10
6 ocen z 1 książki,
przez 6 kanapowiczów
Urodzony w 1970 roku w Danii
Martin Lindstrom - światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. Autor wielu książek, napisanych we współpracy z innymi ekspertami w dziedzinie marketigu, takimi jak: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler. Pracował w prestiżowej agencjii reklamowej BBDO, zajmował się promocją takich marek jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald's, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Książki

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Martin Lindstrom
8.3/10
Seria: Punkty Przełomowe

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesn...

BRAND sense - marka pięciu zmysłów
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Martin Lindstrom

Tchnij życie w swoją markę! Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów Kolejny krok w ewolucji marki Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdzi...

Dziecko reklamy
Dziecko reklamy
Martin Lindstrom

Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddział...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl