Marian Strużycki

Autor
Zostań fanem autora:
Kategorie
Podręczniki

Książki

Małe i średnie przedsiębiorstwa W świecie strategii Lizbońskiej
Małe i średnie przedsiębiorstwa W świecie strategii Lizbońskiej
Marian Strużycki

Strategia Lizbońska jako program długookresowego rozwoju społeczno-gospodarczego krajów Unii Europejskiej została przyjęta w niniejszej monografii jako główne odniesienie merytoryczne, wyznacznik zmia...

Przedsiębiorczość w teorii i praktyce
Przedsiębiorczość w teorii i praktyce
Marian Strużycki

Przygotowana przez Zespół doktorantów Kolegium Zarządzania i Finansów SGH pozycja jest wielce interesująca i użyteczna dla każdego, kto potrzebuje wartościowej wiedzy na temat przedsiębiorczości. Ambi...

Reklama w procesach konkurencji
Reklama w procesach konkurencji
Marian Strużycki

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl