Małgorzata Kozioł
Zostań fanem autorki:

Małgorzata Kozioł

Autorka
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne, absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Autorka wielu referatów na temat zjawiska sponsoringu seksualnego ukazujących go w różnych kontekstach. Obecnie pracownik biblioteki naukowej GBPiZS w Warszawie. W kręgu jej zainteresowań znajduje się m.in. innymi socjologia problemów społecznych i codzienności, w tym związane z nią współczesne zjawiska społeczno-kulturowe, takie jak: kultura natychmiastowości, społeczeństwo medialno-konsumpcyjne tudzież zjawiska związane z cyberprzestrzenią i ich wpływ na relacje międzyludzkie.
Kategorie
Psychologia

Książki

Sponsoring seksualny. Od transakcji do intymności
Sponsoring seksualny. Od transakcji do intymności
Małgorzata Kozioł

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl